stoppknappen

"Jag vill ha pizzan och pizzan vill ha mig!! vi vill ha varandra!" Gissa film!! ^^


Ni vet, ibland händer sker som får en att fundera på hur korkad man egentligen är...och jag brukar få svaret ganska tydligt för mig "sara...du är obotligt korkad, klåfingrig med en hint av otursförföljd" (T.T)

Det har igen hänt en "hur i helvete tänkte du nu grej"...som jag nu tänkte dela med mig till folket.

Jo ni förstår sara är ute och kör bil med e vän och tänkte vara lite snäll att tanka bilen lite innan hon lämnar tillbaka den så hon svänger in på en obemannad mack...den enda bilen som var där åkte snabbt vidare och vi var ensamma.
Sara, som har tankat bilen förut går ut ur bilen och gör sig redo att kasta bort någon hundralapp.
Som sagt har hon tankat bilar förut och hon vet vad hon ska göra...trodde hon!!!!!
När hon väl tagit ur pumpen och lagt tillbaka den uppstår (vad hon tror) ett problem...
Saken är den att siffrorna försvinner aldrig så hon tror att nästa som kommer kan tanka för hennes pengar oxå eftersom att det inte avslutats någon gång.
Smygpaniken byggndes sakta upp i hennes huvud där hon såg hundralapparna försvinna framför hennes ögon.(T.T)
Hon har även helt missat mannen i en volvo som har stannat för att tanka på anda sidan..

Detta får bara inte ske!!!! Jag måste få det att sluta! siffrorna måste bort! (o.0)
I detta ögonblick av sinnerförvirring och panik ser hon en knapp...en röd knapp som det står STOP på.
"Aha!!! det e så man ska göra" tänkte hon och tyckte på knappen....allt blev dödstyst.
Jag skämtar inte! allt stannade och det blev lika tyst som graven...och sara blir likblek i ansiktet och ögonen var nära på att vända sig i sina hålor.
"VAD HAR JAG GJOOOOOORT!!!!!" (T.T) var det enda själen skrek ut sammtidigt som den letade efter ett hål i marken.
DÅ! märker sara mannen på andra sidan som nu kommer och frågar vad som händer...
Innan själen lämnade kroppen helt för att dansa med satan så spelade jag osyldig och låtsased som om jag inte alls gjort någonting alls, och förklarar för herr farbor att jag bara snällt stoppade tillbaka pumpen och då blev det tyst..
LÖGN LÖÖÖÖGN!!!! men det visste ju inte han...hahahahahaha!!! (>.<)

Jag återvänder snabbt till bilen och kör där ifrån....VEM sätter en sån knapp så pass synlig och ingen text runt i krIng va!?!?!??!?!?!?!?!??! Jag menar, hur ska jag kunna veta ved det är för knapp om det inte står nått??
Någon borde ringa och klaga...(<.<)

I mean buttons are made to be pushed!! IF not told otherwise <,<

Kommentarer
Postat av: jenny

haha!! Jag kan se det framför mig! Helt strålande sara! Helt strålande.

2009-04-09 @ 02:08:54
URL: http://yens.blogg.se/
Postat av: Diana

Hahahaha :) undertbart sara

2009-04-10 @ 23:16:14
URL: http://www.dianaa.se
Postat av: Simön Brör

HAHAHA!!! SOPA :P



Jag kan denna film... Den otroliga Vandringen 2



fan va jag är bra :D sånt som bara händer dej

2009-06-14 @ 10:57:29
Postat av: mamman

sjukt roligt!!!!!!!!!!! Puss

2009-08-07 @ 10:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0