Pop-Up.

-I'm so Sorry Mr. A, I'll have the plumbing checked immediately.
- Well I hope so, had I been drinking out of the toilet, I might have been killed. 
                                                             Gissa Film!



När huvudet e alldelse tomt på tankar hoppar de allrs konstigast grejorna fram i skallen på en som en skrämd hare ur en buske. På jobbet i ett näst intill hjärndött tillstånd kom jag jag på en sak som utflugen ur en kanon, som mördaren bakom gardinen och som alla pop-up fönster kom jag på från ingenstans en dröm.
And a quite weird one at that i might add. (o.0)

Jag befinner mig i ett slott, vart vet jag inte, men det e mitt slott...eller ja om jag ska vara så noga så är det väll mina föräldrars slott, kungens och drottningens slott. Just precis...jag är en prinsessa, men inte vilken som hellst!!!
JAG ÄR JORDGUBBSPRINSESSAN!!!!
Utan mig kommer inga jordgubbar fram på sommaren.

Iallafall...jag är på en liten rundvandring i slottet då jag kommer fram till en godis/leksaksaffär.
När jag kommer in e detta rum börjar det växa en massa jordgubbar överallt och efterssom att jag är jordgubbsprinsessan har jag självklart vingar så att jag kan flyga runt i affären och kolla på alla mina små gubbar.
(nämnde jag att jag själv inte är större än en hand??)
Men jag upptäcker att jag inte är ensam i affären, den onda häxan som hatar jordgubbar är oxå där.
Hon springer runt i rummet och dödar alla jordgubbar som jag fixat, sammtidigt som hon jagar mig.
(Detta scenario är uppbyggt som en boss i ett tv-spel och jag måste döda henne för att komma till nästa rum)

Efter en mycket nervositetsladdad match bestående av att gömma sig bland jordgubbsplantor och slåss med polkagrisar vinner jag äntligen matchen och kan gå vidare till nästa level.. *yay 4 me!!!* (^.^)


Of all the thins that come to mind...that kept me giggeling for an half an hour.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0