Jag Som Blond??

ta fram blondinen i dig.
Nu kanske ni tänker "Mother fucker what the fuck have you done to youre hair dude!!??!!" (o.0)
And yeah, jag har färgat det blont....inte en..inte två..utan 4 gånger!!
Min plan var att få bort mina mörka toppar, och så tänkte jag att en gång innan jag lämnar tonåren dagar ska jag färga sönder håret i alla fall en gång. 
Planen gick inte riktigt som planerat och håret blev inte så slitet, så Sara färgar håret en 5:e gång...
Eller ja, jag hade ju planerat att färga det iaf, för inte en chans i helvete att denna färg skulle få stanna kvar.(<.<)
Denna gång blev det rött igen...och inte heller denna gång blev det så slitet. 
Lite besviken av att inte klara av planen så måste jag ju skryta med att min hårkvalité är AWSOME!! (^^)

Mission: Destory hair while being a teenager... FAILED!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0