Lantisar vs Citybor

Jag har fått en cykel, en röd fin cykel som jag självklart cyklar på...(duh!)
och när jag som kanske många andra cyklar med Mp3 på högsta volym är jag i min egna lilla värld.
Och idag när jag cyklade så lämnade jag min värld för ett tag och tänkte "fan vad jag cyklar sakta"...eller gjorde jag verkligen det?
Inte långt efter så cyklar jag ifatt en annan, men jag tyckte fortfarande att jag cyklade väldigt långsamt,
förklaringen till detta var att den andra cyklade ännu långsammare...(duh!)
Men var det verkligen bara denna person som cyklar långsamt?
Svaret var inte långt borta, efter att jag cyklat förbi den trettiosjunde cyklisten kom jag fram till slutsatsen att
citybor cyklar som kärringar, irriterande låååångsamt!!!
När jag cyklar förbi dem i min normala lantis-takt susar jag förbi dem som en humla (Jag förstår inte själv denna lilla förklaring...men jag gillar humlor ^^ ) 
Så jag ska nog skriva som ett förslag regeringen att man tar fram två filer till cyklister, en för stadsbor och en för lantisar
så att jag slipper ramma dem bakifrån varje gång jag blir irriterad på deras långsamma kryp-cyklande.

Dudes! Why not just walk!!!!! (>.<)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0