En Smula Galen...

So..? where are the men in the white coats?? i´m just waiti´n for them to get me, cause apparantly im insane...or i think i must be, since its nothing wrong with me. Nothing is wrong with me but im still in an awsome lot of pain...

Ja mina vänner enligt ALLA läkare som jag har träffat är jag frisk, som en nötkärna, INGEN är så frisk som jag.
Så chansen att jag är galen, eller håller på att bli galen, ökar konstant för var medvetandes minut som går.
Desperat klängandes vid logiskt och potitivt tänkande hänger jag på en klippa av  galenskap. 

Är det så att jag går runt med en inbillning? Har allt piller-ätande varit förgäves eftersom att allt sitter i huvudet på mig? Försöker jag skaka fram lite medlidande av mina kamrater och familj? Är jag så pass beroende av uppmärksamhet att jag har lyckats lura mig själv att jag har ont? frågorna snurrar i huvudet som en tombola...om och om och om igen...

...I think im seriously going insane...(o.0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0