The Loading Of DooM!

Ni vet de gånger man undrar om man är med i dolda kameran?
Detta är utan tvekan en sådan situation. (<.<)

Jag hade lovat en kompis till mig att jag skulle kopiera ett skolarbete från en cd till en annan...och jag hade lovat det under en längre tid, men ni vet ju hur jag är.
Jag glömde bort...gång, på gång, på gång. (>.<)
När jag äntligen fick tummen ur och göra det upptäckte jag att skivan var ganska...om kanske inte VÄLDIGT repig.
Jag misstänkte redan då att det skulle ta liiiite lång tid att kopiera den..någon timme kunde jag nog tro det skulle ta. Så när den väl började kopiera gick jag bort för att göra annat och kom tillbaka ca en timme senare av att mötas av DETTA!!!

"590 dagar och 6 timmar"  KVAR!!

Med ett ganska konstigt flin satt jag och dumstirrade på skärmen och funderade på om jag verkligen skulle vänta och se om tiden blev bättre...jag väntade...det blev inte bättre... (<.<)
Jag tog mig samman, lade en förbannelse över datorn att den ens räknade ut hur långt det skulle ta, tog bildbeviset och cd:n till skolan och sa till min vän att om hon ville ha den kunde jag helhjärtat ge den till henne.

       "One good deed a day...that is my motto" \(^_^)/
   


Kommentarer
Postat av: jenny

haha, yeah that is a good one! :P

2010-06-03 @ 03:06:43
URL: http://yens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0