Drömmar i kina.

Första drömmen och här kommer den:

Jag sitter i en skåpbil och ser på hur min kompis går fram och tillbaka ur en affär med kartonger utan att fråga så vet jag vad det är i dom. Pengar...MASSOR av pengar. Ja, han håller på att råna affären och jag sitter i flyktbilen och inte gör så mkt alls faktiskt. När polisen kommer så är det inte att vi åker där ifrån utan vi stannar kvar och när de frågar.

-"vad försigår här då?"
så svarar vi nonchalant att vi håller på att råna affären. (^^)

Inte mkt mer action än så men polisen lyckas övertyga oss om att iaf lämna tillbaka lite utav det vi tagit och så kör vi vidare. Med sidodörren öppen säger jag till chaffören att jag ska hoppa på en bil som kör bredvid oss med ett hål i taket.  Men jag hinner inte det för helt plötsligt så sitter jag i en buss i kina med gruppen jag var med i våras.  
Vi är på en marknad och det är här som det skumma i drömmen börjar på riktigt.
vi går runt och tittar och de första stånden har en massor utav frukt blandannat "frukost mandariner" som gick att hyvla och cocos i klasar.
Den som står och säljer frukten är en svensk...
På andra sidan ståndet finn Lichi och det var det jag letade efter, men försäljaren avrådde mig från att köpa dem, de var gamla. Men jag ville ha dem ändå, fast jag köpte bara två st. Försäljaren sa att det kostade en HEL...
                                    (Och det är här det ballar ut totalt) (<.<)
-"Okej".. säger jag och gräver i fickan och tar fram en skalad vindruva och ger henne. 
 Hon tar den stoppar den i en micro och kollar på den, kollar på mig och säger...-"det saknas fem." Jag börjar rota i fickan igen och ger henne en 50-krona.
 Jag får tillbaka mina pengar och går vidare till ett musikstånd där även han är svensk??? va??? 
När jag kollar runt så har alla stånd en svensk och en kines.  Mannen i ståndet börjar spela på en flöjt och säger att han ska starta ett eget band som skulle heta nått på latin.

Och här vaknar jag kl 14:00 och tänker att jag är sugen på pannkakor.. (^^)

Kommentarer
Postat av: jenny

haha,åh herrejösses sara!

2008-10-22 @ 20:37:12
URL: http://yens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0