ett HETT tips..

Kl...alldeles för tidigt, på min lediga dag, i går så ringde min mobil och jag svarade (duh!) mycket dumt...det var självklart jobbet som ringde och undrade om jag kunde jobba under lunchen, jag menar..vilken annan skulle ringa kl...tidigt på morgonen <.<
Med deras otroliga övertalningsförmåga och det faktum att jag fortfarande halvsov gjorde att jag svarade ja...mycket dumt gjort...

Väl på jobbet skulle jag byta om då nästa lilla incedent inträffade, jag blev enormt chockad när jag tog av mig min tröja och inser att jag har glömt att sätta på mig någon BH...WHAT!?!??! VEM glömmer nått sånt?? vem??...
(detta har dock hänt en gång förut då jag råkade gå till skolan utan att sätta på mig min kjol...jag är glad att jag hade en kappa så att det inte syntes >.<)
Redan i detta skede kände jag att jag borde kräla mig hemmåt, jag borde egentligen inte lämnat sängen överhuvud taget..mycket dumt gjort.

Jobbpasset fortsatte i sin misär av att tappa burgare på golvet och få jobbiga gäster men kronan på verket var att bara en halvtimme innan jag slutade så nådde jag piken av min idioti. Vi ångar vårat bröd till fisken och det var en fisk beställd så sagt och gjort så stoppade jag in brödet i steamern och satte på tiden med bara en två sekunder kvar tänker jag:

"Vad skulle hända om jag lyfter på handtaget såhär??"

I CURSE MY STUPIDITY! självklart väller det ut ånga och jag bränner mig...förstå mig sen när jag går till kontoret för att få salva och måste förklara att jag har lyckats steama mig själv(T.T)

What in the world was i thinking weaking up that day...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0