Klara, färdiga... BLOGGA!!

Tjohoooo!!
Ja nu är jag oxå här som en annan svensson!
och vad gör jag här, folk (som själva inte har blogg) har suckat mig i ansiktet och bara..."jaha..du med."

MAHAHAHAHAHA! JODÅ! jag med är här med mitt tangentbord redo för att blogga, precis som alla andra fast det blir lite annrolunda än vad de tror att jag ska skriva. Jag tänkter inte vara en sån där tråkig person som inte skriver en enda vettig grej som inte tillför världen nått annat en att skapa ett billigare sätt att somna på än sömnpiller. Jag kommer kanske inte skiva något så fantastiskt jag heller och ni kommer nog mycket möjligt kunna leva vidare utan att fortsätta läsa..men jag kommer iaf inte heller skriva om vad jag åt till frukost (om det förstås var fruktansvärt intressant och konstig) eller vad jag tittat på för film (om det förstås inte är, precis som det första alternativet, värt att nämna)
 
Det jag KOMMER att skriva om är:
Nr1: Konstiga saker som jag drömt om.
Nr2: Konstiga saker som jag tänkt
Nr3: Konstiga saker som jag gjort.

Om det inte bringar fram ett WTF!? , MY GOD! WHY!?  eller ett "Hur tänkte du nu?"så kommer det troligtvis inte heller hamna med i bloggen....so..whats going on in the mindofsara? who bloody know's...

Kommentarer
Postat av: jenny

välkommen! u'll love it!

2008-10-20 @ 22:06:43
URL: http://yens.blogg.se/
Postat av: Johanna

De är bra Sara, blogga på! :D

2008-10-21 @ 08:07:07
URL: http://johannaleffler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0