Barndomsminnen...Del 1

"-phu, det där var nära!
-Nej, det var äckligt!!" - Gissa Film (^.^)


Jag vill bara starta med att säga att min mamma och pappa borde få en eloge att de klarade av att fortsätta uppfostra mig och inte gav upp när det såg ut som mörkast...

Ni vet när man är barn så hittar man ibland på lite oskyldiga hyss som kan göra föräldrar lite upprörda och ibland hittar man på hyss som inte e lika oskyldiga och kan få föräldrarna att bli ganska arga...jag var ganska bra på båda två av dessa punkter, två stycken hyss av de större graden e de jag ska berätta nu.
Dessa kommer jag inte ihåg själv men jag har fått det berättat för mig mååååånga gånger

1.
Ni vet små barn som målar med krita på väggen...well,jag vill ju alltid ta det ett snäpp längre...
Mina föräldrar vet inte riktigt hur länge de hade lämnat mig ensam, men inte på för allt lång tid lyckades jag måla om HELA köket med en svart spritpenna. ALLA skåpluckor som jag kunde nå, lister, dörrkarmar och fönsterbrädet.
När jag tror det var pappa som kom på mig så var min bortförklaring på det hela att
"Jag hittade inget papper..." (0.o)

2.
När man precis har lärt sig skriva sitt namn är det rätt roligt att skriva det lite överallt.
Utanför dagis kommer pappa ut till bilen och ser att "SARA" står inristat i billacken...
Min bortförklaring den gången var att det var min lillebror som gjorde det.
Problemet med min bortförklaring var att min signatur (det bakåtvända s:et) var där
och först och främst så kunde inte han inte skriva. (>.<)


"I dont even want myself as a child.... (<.<)"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0