En Teori Om Cyklar.

Jag tror jag ska ge upp hoppet om att äga en cykel, för någon vecka sen så blev en till utav dem stulna...
jag tror att det är min femte cykel som har blivit stulen...var av 4 i Uppsala. This damn city!!!!!! (T.T)

I hopp om att komma på en teori på VARFÖR just MINA cyklar blir stulna så kom jag på en annan teori.
Det är inte så att de blir stulna, de rymmer ta me fan från mig!!!! (>.<) 
Det är den enda logiska förklaringen till varför alla försvinner, de flyr helt enkelt för så fort för livet att det luktar bränt gummi och en eker går av. Den enda som inte har rymt än är den röda utanför lägenheten. Men den har punka så han väntar tålmodigt med att rymma tills EFTER jag har fixat det...that will never happen...han ska svära en ed om evig trohet innan jag gör mina fingrar smutsiga för hans del!.... eller hennes del kanske det är.. svårt att könsbestämma. (0.o)

Diana frågade mig nu när min senaste cykel rymde om jag verkligen matade honom med 5kg choklad om dagen och en filt på natten... chocken från denna frågan slog mig som en fluga mot en vindruta på en blå jeep... Här gick jag runt och trodde att en filt och en morot dög alldeles utmärkt. 

My God What Have i Done!! (0.o)

Kommentarer
Postat av: Diana

Hahah :D Så najs inlägg. Men ptröva att ge rödingen choklad och en filt så ska du se att den stannar.

2009-06-05 @ 09:52:11
URL: http://www.dianaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0