Två Koppar Kaffe

Alla som någonsin jobbat på Mcdonald's har bränt sig på kaffet, även om man inte har jobbat där så har man troligtvis bränt sig på någon slags varm dryck.... och jag kan nog få alla som har var med om detta att hålla med mig om att det gör ganska ont. (<.<)
Och som alla vet tycker jag om att pröva olika saker som gör ont på mitt jobb...jag menar, fanta i ögat, slå mig i huvudet med saltkaret och bränna mig på ALLA saker som går att bränna sig på..you name it, ive done it!... troligtvis.(<.<)
Och idag passade jag på att leka lite med kaffe, det var ju länge sen.
Det var Sara (inte jag utan en annan lymmel som tagit mitt namn!) och David i kassa och jag höll på att styra upp renligheten och uppfyllnad innan jag skulle ta egen kassa. 
Jag höll på att kasta något i sopkorgen i kassalinjen och skulle sedan göra en 90graders vändning in mot köket då kära David kommer från höger sida med en kaffe i handen, ödet säger sig självt...vi krockar med varandra. 
Jag får lite kaffe på min högra arm...pain!(>.<)
Lite kaffe..mycket kaffe..spelar fan ingen roll det gör ont ändå! (T.T)
För en normal människa hade olyckan troligtvis slutat där men jag fortsätter circusen i en serikrock och smäller ihop med sara 2,3 sekunder senare. Och jo..hon hade självklart en KAFFE i sin hand. Haha!!!! Och SJÄLVKLART hamnar det å PRECIS samma ställe som Davids kaffe hade gjort. Snällt och fint la de sig tillsammans på min högra arm.

Note to self...NEVER run with coffee...(>.<) ore anything else thats hot for that matter.

Kommentarer
Postat av: Fia

Det låter som att du och jag går och bär på samma klantskallegen. ;) Har läst din blogg ett tag nu. :) Kram

2009-05-04 @ 20:52:40
URL: http://lusth.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0