To Wake Up Or Not Wake Up....

Some days it should be a crime even to wake up.


Idag...som många andra dagar vaknade jag upp efter att ha haft en sådan där konstig dröm. Kommer egentligen inte ihåg så mycket utav den mer än att jag står på gården till mitt gamla blå hus med några andra... vi leker "Ett skepp kommer lastat".  Men jag kommer aldrig riktigt ihåg vad jag ska säga.

Med det e inte drömmen som det ska handla om egentligen. Det var bara starten på en väldigt händelsefylld morgon. Den börjar med att jag vaknar (efter den konstiga drömmen) av någon som slår i golvet.
Jag vet inte vad klockan kan ha varit (okristligt tidigt iaf) men upp ur sängen for jag för att upptäcka att det ligger en massa katt-torrfoder i hallen....why? one might wonder...
Jag vill egentligen inte nämna några namn men det är så att jag äger en förvuxen hårtuss vid namn Zerox.
Detta lilla ärkepucko har GNAGIT sig IGENOM den tjocka plasten på påsen med kattmat i...och sedan vält den över golvet.

Men min morgon är inte över där.

Jag somnar om och vaknar inte förr än Johan ringer mig...
J- "Vart är du någon stans?"
S-"VAD!?!? vad är klockan!?" (0.o)
J-"09.38...."
S-"Jävla skit!! förlåt!!!!" sara...aka me...flyger upp i sängen...sätter sig på kanten och KNAAAK!!
sara sjunker ner ca 2 cm i sin säng...
S-"Johan...jag hade precis sönder min säng" (T.T)

Men jag var sen till jobbet så jag hade inte så mycket tid att reflektera över min skadade andra hälft...det var bara att slänga på sig kläderna och flyga till jobbet.
Men efter ca halva flygandet igenom parken till jobbet uppstår ett nytt problem...min kropp har en rolig tendens att om den blir utsatt för spontan träning så får den grymt ont i magen/luftvägarna och bestämmer sig för att göra sig av med eventuell föda i magen!


woho! someone hit the jackpot waking up this day!!!!


Kommentarer
Postat av: mamman

Det som kallas GOD MORGON!!

2009-11-11 @ 10:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0