Minnet Är Bra Men...Guldfisk?

Senilsnöre är inte bara en grej som jag inte bara borde ha på alla mina dyra saker utan även till mina tankar och minnet.
Ibland försvinner mina tankar så fort att de inte ens lämnar efter sig en musfjärt i farten...
Jag skrämmer mig själv hur snabbt jag egentligen kan glömma och hur tänker folk då när de vill att jag ska ha koll på både väska, plånbok OCH mobil när jag inte ens kan hålla mina tankar tyglade? (>.<)

Ett ganska bra exempel är för någon dag sedan då jag var i köket med min syster då jag kom på att jag skulle hämta en sak på mitt rum så jag går dit....ställer mig mitt i rummet...
-"vad gör jag här" hör jag mig tyst tänka för mig själv. Så jag rycker på axlarna och går in i köket till min syster igen...men kommer på efter någon minut att just ja! jag skulle ju hämta en sak i mitt rum...så var det...så sara beger sig ytterligare än gång till sitt rum där hon YTTERLIGARE en gång ställer sig mitt i rummet och kommer inte ihåg VARFÖR hon står där som ett korkat får med överbett och blommiga cykelbyxor.

Proseduren slutar inte där utan hon fortsätter med denna lilla ritual ett par gånger utan att någon gång komma ihåg vad hon skulle ha så fort hon gick in i rummet. Tillslut kom hon på att det var medicinerna hon skulle hämta i HALLEN...(T.T) doh!

Varför jag passar på att skriva detta inlägg nu är för att jag IRONISKT nog faktiskt glömt bort vad jag egentligen hade tänkt att skriva om idag...(<.<)

Man är inte galnare än vad man gör sig...i do that pretty good i say. (>.<)

Kommentarer
Postat av: mamman

Puss på dig. Det blir inte bättre med åren vill jag lova// Mamman

2009-09-26 @ 14:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0